Week 1 - Reisverslag uit Prospect Heights, Verenigde Staten van Lieke Boon - WaarBenJij.nu Week 1 - Reisverslag uit Prospect Heights, Verenigde Staten van Lieke Boon - WaarBenJij.nu

Week 1

Blijf op de hoogte en volg Lieke

06 Juli 2014 | Verenigde Staten, Prospect Heights

Zó, mijn eerste week op het zomerkamp zit erop. Wat een leuke ervaring is dat! Leuke collega's en schattige kindjes.
Dit weekend mocht ik mee kamperen met het gezin waar ik verblijf, wat natuurlijk ontzettend cool en leuk is!! Nu heb ik ook een stukje meer gezien van de usa, dan alleen new york city. En wat is het mooooi! We zaten op een camping in the "middle of nowhere", wat super mooi was. Het plaatsje waar we vlakbij zaten heette woodstock en dat ligt in catskills. Erg groen en bosachtig en ook wat heuvelachtig, prima om goed te hiken! We moesten de tent helaas opzetten in de regen, en het regende de volgende ochtend nog, maar het klaarde in de loop van de dag op, wat heel fijn was!
Haha oja, Ik had zelfs wifi in mijn tent, om te gieren toch?! Dat doen ze wel goed hier in de usa.
We gingen afgelopen vrijdag naar een shopping mall, in de buurt van woodstock, omdat het regende. Je kunt het een beetje vergelijken met de woonboulevard in NL. Alleen dan nog veel groter en liggen de winkels verder van elkaar vandaan. En wat typisch amerikaanse is is dat er geen stoepen zijn gelegd van winkel naar winkel... Wat betekent dat je het soms gewoon met de auto moet doen, ook al is het maar 100 m verder op... Lui he?! Je hebt zelfs een drive through voor geld pinnen!! Daar hoef je dus ook je auto niet voor uit. Weird.. Je hebt zowat overal wel een drive through voor.... Uhu...
Dat alles groter is dan bij ons is nu wel heel duidelijk, zelfs de keukenrollen zijn groter haha!

Ik ga proberen om wat meer te schrijven, maar ik vergeet het vaak omdat er zoveel te doen is, en ook nog best druk dus heb er niet altijd tijd voor, i'll do my best!

Greetings from nyc!!

  • 06 Juli 2014 - 16:38

    Tante Tonny:

    Leuk Lieke, dat je ons zo laat meeleven met je ervaringen. Ik geniet mee van je reis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Prospect Heights

Lieke

Actief sinds 17 Juni 2014
Verslag gelezen: 923
Totaal aantal bezoekers 2860

Voorgaande reizen:

25 Juni 2014 - 25 Juli 2014

Lieke in New York City

Landen bezocht: